- هدفگذاری یک میلیون تنی حمل بار ریلی بین تهران و آنکارا
- شاخص بهای تولیدکننده در آبان ۸ درصد کاهش یافت
- چهار سهمیه پارالمپیک به تکواندوی ایران رسید
- شهادت یک تصویربردار در غزه؛ شمار شهدای رسانه به ۷۳ نفر رسید
- ضربه مهلک به ترامپ؛ قاضی فدرال ادعای مصونیت او را رد کرد
- کریخوانی جالب باشگاه الهلال با استفاده از رونالدو
- شنبه ۱۱ آذر نخستین روز رسمی مسافرگیری مترو پرند
- کاخ سفید تحقیقات استیضاح بایدن را «غیرقانونی» خواند
- نیروی دریایی در حوزه بدون سرنشینها و تجهیزات دفاعی به خودکفایی رسید
- شروع سبز پوش بورس با افزایش ۲۷ هزار واحدی
بکارگیری هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان همدان

به گزارش کیمیای ایران آنلاین ، فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای هوشمند سازی فرآیندها و همچنین استفاده از تکنولوژیهای نوین برای ارزیابی عملکرد گروهها و کارشناسان پاسخگو، اقدام به نصب هوش مصنوعی بر روی سیستمهای تماس نمود.
وی گفت: کاربرد مثبت این فنآوری در خدمات دهی مناسب به مشترکین، تحلیل آنی نوع پاسخگویی کارشناسان بصورت انفرادی و گروه کاری بر اساس استاندارهای جهانی مراکزCRM و اطلاع رسانی وضعیت فرد و گروه برای مدیران و همچنین امکان تحلیل و یادگیری همزمان نوع پاسخگویی کاربران و امکان پاسخگویی خودکار توسط هوش مصنوعی در آینده است.
فرهاد بختیاری فر با اشاره به اینکه این هوش مصنوعی با مطالعات ۶ ماهه و بستر سازیهای مرکز ارتباط با مشتریان استان همدان و دفتر مدیریت و هماهنگی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طراحی و به صورت پایلوت در مرکز ۱۲۲ همدان در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ نصب شده است اضافه کرد: این پروژه به عنوان اولین پروژه موفق از استفاده هوش مصنوعی از ۱۲ پروژه در دست اقدام است که توانسته براساس Kpi های از پیش طراحی شده و استاندارهای جهانی موفقیت خود را ثبت نماید .
مدیرعامل آبفای استان همدان با بیان اینکه این با راه اندازی آزمایشی این پروژه در مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان و کسب نتایج بسیار قابل توجه و دقیق در خصوص افراد و گروه های کاری برای مدیران در راستای بهبود خدمات غیرحضوری به مشتریان، اضافه کرد: با نتیجه گیری موفق این پروژه، در حال حاضر امکان طراحی و اجرای آن در کل کشور فراهم شده است.